Historie

 

2006 Mikulášská regata na vodě, svatá čtveřice, Mikulášova diskotéka.

 

2006 Nahazování schodiště + 1. sauna.

2006 Úklid lodí na zimu, úklid loděnice a areálu.

2006 Vyhlášení výsledků „Posledního větru“ a Krajského poháru.

2006 Tréning na stěně v Doudlevcích.

2006 Krásné a zajímavé závody na Hracholuskách.

2006 14.ročník Ceny primátora. Počty lodí: 8xF, 7x E, 4x P, 5xQ.

2006 Závody na Hnačově.
2006 Naše závody: Cena Kooperativy.

2006 HRACHOLUSKY 2006, spokojenost na mnoho způsobů.

2006 Akce pro děti: „Už vyplouvá loď JOHN B“.

2006 Na našem „Jarním závodě“ jezdilo 12 lodí ze 3 oddílů.

2006 Bohemia regaty se zúčastnil se také jeden náš závodník! Na Optimistu jel Mario.
2005 Při Mikulášské regatě už bylo zamrznuto, ale lidé se stejně pobavili

2005 Když skončilo závodění začala etapa budování. Nejstarší člen míchal maltu a nás by strhl. Dík Milane.

2005 Mezitím se stačila provdat naše kapitánka.

2005 Hracholusky 2005, 2x závody + „naše soustředění“, Cena Kooperativy, Cena primátora, Letní závod a Poslední vítr

.

2005 Zábavné dětské odpoledne: „Už vyplouvá loď John B“ 17.6.2006

2005 Hodně jseme se věnovali dětem, jak při pravidelných trénincích, tak pro jejich pobavení.

   

2005 8.4. Jarní brigáda, příprava lodí a volba nového výboru. Do výboru byl přibrán J. Šplíchal a správce F. Valečka byl nahrazen T. Bláhou.

2005 Jachetní kluby na Boleváku se dohodly, že budou svoji mládež připravovat společně. Tuto možnost nabídli i  dětem z Hracholusek. Od listopadu 2004 do března 2005 probíhala sportovní a teoretická příprava v loděnici YC Loko Plzeň.
2004 Ve spolupráci s YC Loko Plzeň – Mikulášská regata

2004 V říjnu jsme pořádali tradiční závody „Poslední vítr“.
2004 Existenci jsme si uhájili. Získali jsme pár nadějných členů i zájem dětí.
2004 V polovině července, jsme oslavili kulatá i méně kulatá výročí některých našich členů.
2004 Poklidná sportovní a společenská činnost klubu byla na začátku léta narušena nutností uhájit si právo na svoji existenci.
2004 Jarní příprava: 1.už jste někdy viděli žlab? 2.že by takhle?

   
2003 Po sezóně jsme s předsedou klubu oslavili jeho kulaté narozeniny.

2003 Další pořádané závody:Cena Kooperativy, Cena primátora, Letní závod II, Poslední vítr III
2003 7.6. Maškarní odpoledne pro děti i pro dospělé.

2003 17. – 18.5. Okresní přebor pod vedením perspektivního mládí se vydařil. 
2003 28.2.2003 se konala valná hromada, na které proběhlo hodnocení uplynulého roku 2002.
2002 Další rok, kdy jsme nestavěli. Ve výsledcích jsme v ČR celkem asi v polovině, v mládeži asi ve třetině. V říjnu jsme spolu s bývalými členy oslavili 50 let od založení klubu.
2001 Finančních důvodů jsme zastavili práci na dostavbě nové loděnice, udělaly se jen nezbytné a málo finančně náročné činnosti na údržbě. Na vodu byla spuštěna soukromá jachta „PIC UP“
2000 Živo je i v zimě, jen se musí na led. Přes léto jsme udělali příčky, zasadili okna a dveře, nahodili a vyštukovali bar, klubovnu a kancelář. Na závodě „Poslední vítr“a se už uvnitř topilo v kamnech.
1999 Hrubá stavba jde rychle.Obrázky stavby z 30.června, 8.července, 9.července a 7.srpna. Před stavbou krovu 18.září. Naše nadějné mládí u nové loděnice 23.řijna.
1998 Po úklidu trosek se začínají opravovat základy. V provizorní klubovně se dál pokračuje v pořádání závodů.

1998 13.4.1998 Neznámý žhář zapálil loděnici. Z budovy a vybavení nezbylo téměř nic, co by se dalo použít. Naštěstí zůstala zděná stavba šaten a sociálního zařízení a sklad s plachetnicemi. Špacírovo Finn byl bohužel také v dílně.

1994 Pěkné svezení.

1993 Místo XXX. ročníku „Ceny Škoda“ se jede I. ročník „Ceny primátora“
1992 Mateřská TJ ŠKODA Plzeň rozpustila všechny své oddíly a ukončila činnost. Založen JACHETNÍ KLUB PLZEŇ.
1989 Generální oprava podlah v loděnici. (3640 brigádnických hodin)

1987 Dokončení stavby. Odpracováno 6470 brigádnických hodin. Kolaudace. „420“ na vodě.
1986 Zahájena výstavba šaten a sociálního zařízeni v akci Z. Původní WC, stavba.
1983 Oddíl má 72 členů a 35 odílových a soukromých lodí a plováků.
1981 Postaveny 4 laminátové lodě třídy Evropa. Loděnice. Závody Poslední vítr, vyhlášení výsledků.
1980 Lodní park oddílu: 8 Fireball, 5 Finn, 3 „420“, 1 Optimist, 15 Windsurfing (98 členů)
1978 Stavba skladu lodí
1977 Za oddíl závodí: 5+2(soukr.) Finn, 6+2(soukr.) Fireball, 2 „420“, 2 Pirát, 1 Optimist, 6(soukr.) Winsurfing
1975 Další stavby Fireballů. Postaven první winsurfingový plovák v oddíle
1973 Postaveny dvě lodě třídy Fireball
1970 V oddíle první loď třídy „420“
1965 Postavena první laminátová loď v oddíle (Mlok)
1963 Název JACHETNÍ ODDÍL ŠKODA PLZEŇ. (52 členů). I. ročník závodu „CENA ŠKODA“
1962 Koupeno oddílové auto k cestám na závody

1961 Oddíl má 6 x Mlok, 6 x Pirát, 3 x Finn, 1 x Olympijská jola
1956 Další třídy Finn, Mlok (27 členů). Loděnice

1955 Dokončení stavby loděnice (11 členů)
1953 Získání pozemku na Boleveckém rybníku vedle loděnice Jednoty Lokomotiva Plzeň. Stavba prvních lodí třídy Pirát
1952 Založena Tělovýchová Jednota SPARTAK PLZEŇ při Leninových závodech v Plzni